5 порад, щоб ваша листівка не потрапила до смітника
- 1. Визначте мету.
Чи призначена листівка для заохочення дій? Кому адресований флаєр? Подумайте, чи це інформування про конкретні товари чи послуги, або інформування клієнтів про поточні акції, чи, можливо, просто позитивне формування іміджу компанії? Розробка графічного дизайну напряму залежить від поставлених цілей друку листівок. Подумайте, про вік та стать клієнтів, де вони живуть, чим їздять на роботу та як повертаються до дому. Це дуже важливо!
- 2. Подбайте про зміст.
Рекламна листівка - це не книга, вона повинна бути короткою, конкретною та зрозумілою для клієнта. Флаєр "працює" кілька секунд, за які людина вирішує, чи потрібні товари чи послуги на флаєрі і чи виглядає ваш бренд поважно. Тому не вміщуйте в ньому занадто багато графіки чи тексту, оскільки клієнт швидко втомиться і залишить його в найближчому кошику, і все ж ми хочемо цього уникнути.
- 3. Як виглядає графічний дизайн?
Графічний дизайн є ключовим елементом приваблення клієнта. Саме макет сторінки, шрифт, кольори та фотографії змусять кожного читати листівку уважніше та із задоволенням. Не слід використовувати багато різних шрифтів. Чим менше, тим краще, тому варто використовувати максимум до двох, можливо експериментувати з товщиною, перекосом або потовщенням написів. Не будемо забувати про якість фотографій, яка повинна характеризуватися високою якістю та візуальною адаптацією до характеру діяльності компанії.
- 4. Граматура та формат листівки.
Найчастіше листівки друкуються у таких форматах: - A5 (половина аркуша формату А4 - 210 мм х 148,5 мм), - Флаєр (1/3 аркуша формату А4 - 210 мм х 99 мм) і - А6 та А7 (105мм x 74мм). Однак ніщо не заважає вам створити індивідуальну листівку в будь-якому іншому розмірі. Чим цікавіша форма, наприклад, коло або квадрат, тим краще вона буде виділятися серед натовпу інших, отримуючи перевагу перед конкурентами. А що з папером? Все залежить від цільової аудиторії. Якщо листівки потрібно доставити в поштові ящики, папір може бути тонший і дешевший (90 г і 135 г). Однак якщо ваша мета - цінні клієнти і ви дбаєте про престиж, тоді краще інвестувати в кращий папір (наприклад, від 200 до 350 г). Крім того, для посилення ефекту слід подумати про додаткове матове чи глянцеве ламінування.
- 5. Покажіть ваші переваги та зробіть заклик до дії!
Замість того, щоб показувати клієнтам суху інформацію, вам краще зосередитись на перевагах придбання товару та послуги, таким чином замовник помітить практичне застосування вмісту, який знайде в листівці. Від чого залежить цінність листівки? Наприклад, нехай це буде додатковий купон зі знижкою, сертифікат на безкоштовну послугу або незвичайна пропозиція, дійсна лише з цією листівкою. Не забудьте вказати умови акції та її тривалість. У цих питаннях єдиною межею є винахідливість та бюджет :) Замовляючи дизайн та друк листівок, ми готуємо їх так, щоб вони були приємними та, перш за все, ефективними. Досягайте Більшого!