AIDA – або як зробити свою рекламу дієвою?
Поговоримо про легкий та дієвий принцип створення реклами. Цю назву легко запам’ятати, оскільки вона пов’язана з назвою однієї з найвідоміших і популярних опер великого італійського композитора Верді, а саме AIDA.
Що це означає для рекламного повідомлення, його впливу на клієнта?
Отже, якісне рекламне повідомлення, повинно включати:
- Attention - Увага. Саме таке рекламне оголовення приверне увагу клієнтів?
- Interest - Цікавість. Чи викликає ця реклама цікавість до продукту чи послуги?
- Desire - Бажання. Потрібно викликати бажання негайно купити ваш продукт чи послугу.
- Action - Дія або стимулюйте діяти, іншими словами, купувати.
Отже, давайте створимо рекламу і просування компанії, щоб привернути увагу, викликати інтерес, створити бажання купувати і стимулювати наших клієнтів діяти.
Розкажіть нам, щоб ви хотіли рекламувати?