Neotone
design&print

AIDA – або як зробити свою рекламу дієвою?

Поговоримо про легкий та дієвий принцип створення реклами. Цю назву легко запам’ятати, оскільки вона пов’язана з назвою однієї з найвідоміших і популярних опер великого італійського композитора Верді, а саме AIDA.

Що це означає для рекламного повідомлення, його впливу на клієнта?

Отже, якісне рекламне повідомлення, повинно включати:

  • Attention - Увага. Саме таке рекламне оголовення приверне увагу клієнтів?
  • Interest - Цікавість. Чи викликає ця реклама цікавість до продукту чи послуги?
  • Desire - Бажання. Потрібно викликати бажання негайно купити ваш продукт чи послугу.
  • Action - Дія або стимулюйте діяти, іншими словами, купувати.

Отже, давайте створимо рекламу і просування компанії, щоб привернути увагу, викликати інтерес, створити бажання купувати і стимулювати наших клієнтів діяти.

Розкажіть нам, щоб ви хотіли рекламувати?