Поліграфія і маркетинг
У світі сучасних технологій та діджиталізації, час утримання уваги клієнтами невпинно зменшується. Через постійне «скролення» стрічки новин соціальних мереж, користувачі звикли до швидкості оновлення контенту, а не до його якості. Раніше споживачі витримувати 15 секунд утримання уваги, то зараз цей показник становить 5-7 секунд. Далі стає нудно, і мозок шукає іншої порції інформації, новин, коментарів… Оскільки у стрічці новин соціальних мереж реклами стає все більше, юзерам стає все простіше її позбутися і тому вона не запам’ятається і не виконає завдання маркетологів. В такому інформаційному та динамічному просторі маркетологам все важче знаходити рішення утримання уваги та зацікавлення потенційних клієнтів.
Рішенням проблеми може бути створення та розробка індивідуальної поліграфічної продукції. Наприклад, дуже добре сприймаються конверти в яких можна розмістити: друк листівок з індивідуальними запрошеннями, друк сертифікатів з бонусами та знижками, друк магнітів на холодильник, мапа розташування магазину. В такий спосіб найкраще розповідати про свої продукти чи послуги локально, в радіусі 1-2 км від місця розташування магазину. При отриманні такого конверту, потенційний клієнт більше зацікавлений, і неодмінно загляне в середину. Так його увага буде прикута значно більше до цього конверту ніж 1-2 секунди реклами в соціальних мережах. Також друкована реклама вирізнятиметься і однозначно залишиться в свідомості клієнтів про рекламований товар чи послугу.
Значення друкованої реклами
Друкована інформація може бути набагато інформативнішою за рекламу, яку ми можемо знайти по телебаченню та радіо. Малий бізнес або стартап, завдяки друкованій формі реклами, має можливість повністю показати властивості даного товару чи послуги та переваги, які виникають від їх використання. І навпаки, компанія, яка хоче продати дорожчий товар за допомогою друкованих засобів масової інформації, може створити велику брошуру або навіть набір брошур, включаючи кольорові листівки, листи з продажу та візитні картки у друкованому вигляді. Отже, ці форми реклами сприяють більшому поширенню даної реклами.
Фірмовий стиль бренду
Власники бізнесу також можуть використовувати друк у рекламі, щоб створити свій імідж серед клієнтів, які користуються певною послугою. Наприклад, такий бізнес може використовувати фотографії у своїх брошурах, щоб спонукати споживачів відвідувати їх потенційними клієнтами. Фотографії в брошурі можуть додатково покращити імідж компанії в очах замовника. Варто також підкреслити, що логотип компанії або її назва є основою іміджу компанії і повинні відображатися на всіх друкованих матеріалах.