Neotone
design&print

Як рекламувати власний бізнес?

Одним з перших і основних завдань будь-якої нової фірми, що з’являється на ринку, незалежно від її масштабу, є розробка стратегії просування власного бренду, щоб ефективно виділятися поза конкуренцією. Тому особливу увагу слід звернути на два питання:

Тому особливу увагу слід звернути на два питання:

  • Створення єдиного корпоративного чи фірмового стилю,
  • Підбір оптимальних рекламних інструментів, просування компанії та її продукції.

Створення єдиного корпоративного чи фірмового стилю.

Що таке корпоративний чи фірмовий стиль? Простіше кажучи, це обличчя Вашого бізнесу, яке потрібне для ідентифікації та впізнаваності бренду. До фірмового стилю можуть входити набір таких елементів:

логотип компанії (це може бути графічний знак або сама назва з правильно вибраним шрифтом або обидва разом);

візитні картки, інформаційний буклет, плакат, рекламний банер, веб-сайт, напис на автомобілі, вивіска, бланк, корпоративний одяг та ін.

Сучасний та вдало підібраний фірмовий стиль є важливим інструментом рекламування бізнесу, дозволяє виділятися з натовпу конкурентів і швидко запам’ятається Вашим клієнтам.

Підбір оптимальних рекламних інструментів, просування компанії та її продукції.

Хоча ринок пропонує величезну різноманітність форм просування і реклами, визначення і вибір відповідного для запланованого проекту вимагає особливої ретельності від майбутнього підприємця. Кожна витрачена гривня має "повертатися клієнтом". Отже, підбираємо рекламні інструменти:

Як зробити рекламу ефективною? Перш за все, потрібно підібрати форми та рекламні носії до специфіки цільових груп клієнтів. Це надзвичайно важливий аспект рекламної діяльності, використання якої може, з одного боку, знизити витрати на рекламу, а з іншого - підвищити її ефективність.

Реклама повинна бути більш ефективною.

Тому, під час дослідження ринку та вибору цільової аудиторії, варто отримати інформацію про те, що наші потенційні клієнти читають, що вони слухають, де вони шукають інформацію, де вони живуть, яким транспортом користуються, які їхні інтереси і т.д. І все це для того, щоб наші рекламні повідомлення знаходилися саме в тих місцях і в тій формі, яка досягає наших потенційних клієнтів найшвидшим і ефективнішим способом.

Основними формами рекламного повідомлення є:

- Друк реклами. Тобто: листівки, флаєри, буклети, каталоги, афіші, візитки. Цей тип реклами вимагає правильного поєднання графічного дизайну з рекламним текстом. Тут потрібно розміщувати тільки те, що потрібно тобто нічого зайвого. Рекламний буклет або невелика папка може бути дуже гарною візитною карткою. Звичайно, умовою є також те, що розроблені рекламні носії повністю відповідають фірмовому стилю компанії.
- Зовнішня реклама. Тобто: білборди, банери, реклама на автомобілях і громадському транспорті, сітілайти, вивіски тощо. До переваг даного виду реклами належать: Зовнішню рекламу побачать велика кількість клієнтів, вона легше і краще сприймається, відносно низька вартість виконання та довговічність носіїв цього виду реклами.
- Реклама в пресі Переваги такого виду реклами: досягнення дуже великої групи клієнтів, легкий доступ до місцевих середовищ, швидкість публікації оголошень і легка зміна їхнього змісту, відносно низька ціна (у порівнянні з іншими засобами масової інформації, це не стосується реклами в магазинах, де вартість покупки рекламного простору зазвичай дуже висока).
- Телевізійна реклама До переваг можна віднести: здатність досягати великої кількості клієнтів, можливість показати продукт і викликати бажані емоції, авторитет і престиж, з великим впливом на рівень продажів.

Замовити рекламу можна нам. Прямо зараз.