Якою має бути рекламна листівка чи флаєр?
Практично кожен, хто рано чи пізно розпочинає ведення бізнесу, вирішує створити кілька листівок для своєї компанії. Це таке “must have”. Але не всі задаються питанням, як це зробити розумно, щоб наша листівка не потрапила в найближчий смітник. Ми спробуємо поговорити про листівки.
Ефективність листівки залежить від багатьох факторів.
Ви повинні розробити флаєр відповідно до цільової групи. Пам’ятайте, що для нашого мозку таке як колір, розмір і тип шрифту, і навіть фотографія, вже містить деяку інформацію. Ми приймаємо рішення на основі цієї інформації - часто, перш ніж усвідомити, що ми щось вирішили.
Листівка має виконати конкретне завдання,- це завоювати клієнтів для вас. Інформація листівки чи флаєра має бути цікавою, іноді розважальною, іноді інтригуючою, а іноді зворушливою. Якщо ви точно вкажете мету своєї листівки, ви будете знати, що повинно бути на ній і на які дії ви хочете спонукати своїх клієнтів.
- Чи повинен флаєр чи листівка змусити клієнта зателефонувати у вашу компанію?
- Чи призначена листівка для заохочення клієнтів відвідувати ваш магазин чи офіс?
- Чи повинен флаєр спонукати вас зайти на веб-сайт?
- А може, ви просто хочете, щоб клієнт зберігав вашу листівку, якщо їм потрібно скористатися вашими послугами?
Ви також повинні боротися зі спокусою розміщувати надто багато інформації. Варто зосередитись на визначенні однієї чи двох пропозицій чи подій, які ви хочете просувати. Робіть так, щоб ваші контактні дані та адреса веб-сайту були чітко видні. Ви будете впевнені, що клієнт їх легко помітить.
Фотографії
Ілюстрації та фотографії можуть бути цінним повідомленням, особливо з обмеженим простором на листівці. Поміркуйте, чи хочете ви використати кілька менших або один більший, що приверне більше уваги. Фотографії повинні бути хорошої якості. Роздільна здатність матеріалів найкраща в 300dpi і в кольоровій системі CMYK. Психологічний підхід при підборі образів (рекламна психологія) вже дає нам перевагу. Зображення дитини викликає почуття безпеки, посмішка - знак радості та задоволення. Яскраві, чіткі фотографії сприймаються нами краще.
2.) Вибір розміру, якості паперу та друку.
- Формат листівки безумовно залежить від багатьох факторів. Найбільш поширеним форматом є єврофлаєр розміром 100 мм x 210 мм. Використовують ще формати А5 та А6.
- Папір. За замовчуванням для рекламних листівок використовується крейдований глянцевий папір з граматурою 130 г/м2. В цілях економії можна використовувати дещо тонший папір 90 г/м2.
- Друк. Перед тим як замовити листівки Ви можете взяти зразок листівки, які були раніше надруковані, і побачите якість друку, насиченість кольорів.
Нещодавно ми провели опитування впізнаваності бренду
і одне із запитань: "Через яку форму реклами цієї компанії ви почули про бренд фірми?", результати були такі:
38% - респондентів згадують листівку;
30% - Інтернет;
19% - зовнішня реклама;
13% - інші джерела;
Опитування грунтувалося на відповідях понад 1000 респондентів.
Результати опитування показують, що листівка не тільки приносить ефекти у вигляді негайного реагування, але і зміцнює бренд у свідомості споживачів, що впливає на подальшу впізнаваність та вибір бренду. Звичайно, ми рекомендуємо поєднувати розповсюдження листівок разом з рекламою в Інтернет та зовнішньою рекламою, тоді маркетингова діяльність матиме найкращий ефект.
Листівки за нашими дослідженнями, як і раніше, є однією з найдешевших та найефективніших форм реклами. Ми пропонуємо скористатися послугами наших дизайнерів для створення класного дизайну листівки чи флаєра. Тисніть ТУТ! http://neotone.com.ua/product/lystyvka/